vineri, 14 februarie 2014

Eu am slabit si m-am vindecat

       Ma numesc Dinu Valentina si am 62 de ani.Sufar de mai multi ani de hipertensiune arteriala si aveam dureri in articulatiile picioarelor la genunchi si solduri. Am trecut pe la mai multi medici internisti si cardiologi,care m-au indopat cu medicamente ca sa-mi regleze tensiunea arteriala care ajunsese la valori de 180/90 ,cateodata si mai mult. Medicul de familie mi-a spus ca trebuie sa slabesc dar nu si cum, asa ca am ajuns la un nutritionist. Acesta mi-a facut un program de mese cu meniuri dar imi era foarte greu sa masor caloriile si gramajele pe care sa le consum iar de slabit tot nu am slabit. Intre timp a mai aparut o problema,caci luand 5-6 tablete pentru reglarea tensiunii,a inceput sa ma doara stomacul iar analizele ieseau proaste. Am vorbit si eu cu fiica mea careia m-am plans iar ea mi-a recomandat sa ma adresez unui consultant de la Centrul de Nutritie Craiova. Aici mi s-a facut analiza corporala cu un aparat performant si mi s-au recomandat produse naturiste extraordinare ale companiei Herbalife, fiind supravegheata zilnic in prima saptamana de consum iar saptamanal mi se facea analiza corporala si se observau progresele eventual facandu-se corectii. Produsele naturiste ale companiei Herbalife au toate vitaminele si mineralele necesare corpului si asigura o masa sanatoasa, cu continut redus de calorii, pe care nu trebuie sa le cantaresti si care se prepara in 2-3 minute. In trei luni de zile, urmand sfaturile consultantului Herbalife ,am slabit 12 kg. Mi-am imbunatatit compozitia corpului prin cresterea masei musculare si scaderea grasimii. O surpriza placuta am avut cand m-a consultat cardiologul si care a constatat ca valorile tensiunii arteriale erau de 120/70 si mi-a prescris numai o singura tableta fata de retetele vechi care contineau 5-6 tablete zilnic. Dupa aceste trei luni de alimentatie sanatoasa, am constatat ca nu ma mai dor articulatiile picioarelor iar stomacul nu ma mai doare ca atunci cand luam multe tablete. Intre timp consultanta mea mi-a mai recomandat un produs cu calciu pentru intarirea oaselor si un produs cu omega3 pentru imbunatatirea vederii si sustinerea inimii si ma simt ca in tinerete. Cine are de auzit sa auda si sa faca ceva pentru sanatatea lui, pentru ca eu am acum varsta metabolica de 54 de ani,cea ce inseamna ca organismul meu a intinerit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu